Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво означават тия грешки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Понеже се позаинтересовах вече сериозно и намерих новия каталог на бош за 2009 - 2010 година. Там тази сонда е махната от каталога и за мотора 32201, както и за другите CF2 двигатели дават само универсалната сонда с номер: 0 258 986 615 - LS615

    Ето каталога: http://www.bosch-lambdasonde.de/en/d..._catalogue.pdf

    Вижте страница номер 62.

    И какво се оказва сега, че сме подлъгани и прецакани с уж хубавите сонди на бош?

    Писна ми да си давам парите вече. Бош трябва сега да ми подменят сбърканата сондата с тази от новия каталог.

    П.С. Вие сте пробвали сондата LS05. А дали по-новата LS615 няма да работи също така добре?

    Незнам коя да си купя сега. LS05 или LS615.

    Bobo? Proper? Някой друг в течение на нещата? Съвет?
    Гледам, че тази новата е 200 лв дали тези от бош не се опитват както винаги да ни

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      И какви стойности даваше тогава ламбдата при теб?

      Щото при мен си работи някак, но на празен ход е зле. Много играе и то на никъде. И на осцилоскопа е така. Синусоидата е една никаква. Не е права хубава ясна ами... незнам как да я опиша. Веднъж мигва, друг път ре затегля или мигва два пъти последнователно на такт. Друг път направо си дава късо към маса.

      Иначе след 2000 оборота работи долу горе коректно. Но това е лошо. Защото ЕКУ-то си адаптира празния ход по тази никакви параметри параметри и, и то незнае какво става.

      Ами даваше.... разхода на бензин висок, кофти работи на место, "движи" в много стеснени граници и реагира странно/бавно/непостоянно... това ми е спомена.
      При тест на самата сонда (сама за себе си) всичко лети и е перфектно, но не и през ЕКУ-то, когато се чете.

      Т.е. тя си е самата ок, но не подава коректни стойсности към ЕКУ-то.... и проблемите от това тръгват... проблема с масата и пречи да комуникира коректно с компютъра.
      Как да ти кажа...все едно на кабела за LAN на компютъра вкъщи да прекъснеш само едната нишка. Виждаш, че е там мрежата...показва нещо си...ама всъщност нищо не работи, защото няма комуникация по кабела коректна (образно казано само)

      ---------- Post added at 19:28 ---------- Previous post was at 19:25 ----------

      Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
      Гледам, че тази новата е 200 лв дали тези от бош не се опитват както винаги да ни
      Мисля, че с добър подход действат коректно хората от Бош директно (не дистрибутори дребни).

      Все пак те са фирмата, която намалиха цената на дебитомера от 300-500лв, на 130лв за моя мотор

      Да е жив и здрав spe4elist, че има огромната заслуга за това!
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от proper Покажи съобщение
        Ами даваше.... разхода на бензин висок, кофти работи на место, "движи" в много стеснени граници и реагира странно/бавно/непостоянно... това ми е спомена.
        При тест на самата сонда (сама за себе си) всичко лети и е перфектно, но не и през ЕКУ-то, когато се чете.

        Т.е. тя си е самата ок, но не подава коректни стойсности към ЕКУ-то.... и проблемите от това тръгват... проблема с масата и пречи да комуникира коректно с компютъра.
        Как да ти кажа...все едно на кабела за LAN на компютъра вкъщи да прекъснеш само едната нишка. Виждаш, че е там мрежата...показва нещо си...ама всъщност нищо не работи, защото няма комуникация по кабела коректна (образно казано само)
        Значи ясно. Аз мислех до сега, че просто сондата ми е дала фира, но тя просто така си работи. Кофти на празен ход. Изобщо не ми е идвало на ума, че може да има проблем. Виждах, че не е наред баш, но все си смилех, че просто така си работи.

        P.S. Колегата spe4elist е много печен, но хайде сега върви му обеснявай по интернет, че сондата не работи коректно. Как да стане.....
        Last edited by oem; d.m.y г., 19:35.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Ами така е..

          То това е едно от малкото хубави неща на форумите, да може да се обменя опит, че да се избегне всеки да минава през същите проблеми..
          Аз тогава също, вече си мислех че другаде е проблема...все пак нова сонда, а проблема си седи.....но добре, че го открихме.
          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

          Comment


          • #35
            Ти с кой мотор си? Кой ти е номера на мотора, че на ГТВ-то има 3 като гледам. И за твоята ли даваха *****190 сондата по каталог?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Ти с кой мотор си? Кой ти е номера на мотора, че на ГТВ-то има 3 като гледам. И за твоята ли даваха *****190 сондата по каталог?
              Понеже аз бях човека който преди години им каза че сондата е грешна (това дето пропер говори за него но не ме споменава ) и на мен ми се обадиха от тествачите да ме питат кво става да ти кажа че тогава сондата даваше постоянен волтаж около 230мв и грам не работеше с новите сонди в каталога пак са се насрали И пак съм го доказвал с клиентски коли с рекламации в бош
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #37
                Е хубаво де. Моята сонда работи някак си. Само на празен ход ми се струва, че не е наред. Иначе си стига 500 - 600 мв. На празен ход обаче пада до 280 качва до 800 и така се колебае нещо. И понякое време на интегратора като гледам изписва "short circuit to GND", след това сработва и дава Rich, след малко Lean, после пак Rich, после circuit to GND... и така постояно. Докато след 1500 оборота заковава варира м/у 480 - 600 мв и дава точна и ясна синусоида. И примерно ламбда фактора си варира м/у 0,98 - 1,1 като най-често си е 1-ца и само подскача до 1,1 на моменти.

                Каквото и да правя с колата все има подобрения. И не само с моята де. Сега си пали винги, двига обороти. Държи си го стабилно долу горе. Работи, добре както на студено така и на топло. Не се замисля никъде при подаване на газ. Добре се държи. Пъргава е.

                Но само от 800 до 1500 оборота има една ленивост такава. И като отворя дросела до край при потегляне се чува мотора да бучи. Мине ли 1500 и тръгва да набира много тихичко и мазно.

                До мисълта за ламбдата ме довече това че като зануля адаптивните стойности. Няколко дни няма грижи. С чукването на газта мотора подскача веднага. След като се адаптира и се появява тази ленивост от празния ход до около 1500 оборота. И това сигурно се дължи на това, че сондата не работи коректно там и адаптацията се е настроила така кофти. Нямам друго обяснение.

                Но и незнам какво да правя. Друга сонда ли да търся... да я оставям така ли да си карам докато тази изфиряса някой ден....

                Най-хубаво върви без сонда Като я откача и зануля адаптациите и става много готино, но не това е решението за съжаление.
                Last edited by oem; d.m.y г., 00:11.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Понеже аз бях човека който преди години им каза че сондата е грешна (това дето пропер говори за него но не ме споменава ) и на мен ми се обадиха от тествачите да ме питат кво става да ти кажа че тогава сондата даваше постоянен волтаж около 230мв и грам не работеше с новите сонди в каталога пак са се насрали И пак съм го доказвал с клиентски коли с рекламации в бош
                  Гледай го па сега Никога не съм пестил похвали аз
                  Просто тогава моята сонда я монтира Румен и после всички комуникации бяха със сервиза и магазина на Бош, поради това, че е в гаранция сондата. Ако някой от там е имал комуникация с теб, не си е признал и изобщо не го е споменал. Важното беше, че се намери проблема.
                  Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                  Comment


                  • #39
                    В най-скоро време трябва да я сменя тая сонда и сега още повече се омотах коя да купя LS05 или LS615. Предлагайте кое да купя ?

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • #40
                      моето ГТВ е 97г. 2.0ТС коя сонда е за мен
                      ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                      Comment


                      • #41
                        Значи объркал съм се. Ламбдата ми на празен ход дава средно 0.550 волта. Когато тръгна да карам обаче нещата изглеждат така: Ламбдата в повечето случаи седи на 0.100 волта. При ускорение най-вече. И като върна газта пак така седи известно време. Като спра на място или карам по инерция скача до 0.800 волта. На моменти дава и 0 волта (демек на късо), но рядко. И като поседи да речем 20 - 30 секунди на празен ход пак се нормализират нещата.

                        Трябва да направя едно видео и да го пусна тук.

                        Всъщност мисля, че е безсмислено да ви правя видео от диагностината програма, тъй като тя е бавна... и или ЕКУ-то не пуска често инфо към DLC или програмата се обръща рядко към него. И примерно тези 0,100 волта ми ги показва при ускорене, а те може да се от тогава когато съм карал по инерция....

                        Просто ламбдата трябва да се мери с уред. Не с АлфаДиаг.

                        И мисля, че сондата дето си я дават по каталог си работи, нормално. Незнам как работи универсалната но тази работи все пак. Нямам възможност да закача осцилоскопа в движение да меря. На място работи добре. 550 мв. всичко е ок.

                        Така, че аз няма да я сменям.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 09:22.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Понеже аз бях човека който преди години им каза че сондата е грешна (това дето пропер говори за него но не ме споменава ) и на мен ми се обадиха от тествачите да ме питат кво става да ти кажа че тогава сондата даваше постоянен волтаж около 230мв и грам не работеше с новите сонди в каталога пак са се насрали И пак съм го доказвал с клиентски коли с рекламации в бош
                          Сега колега да разбирам ли, че LS 615 не върши работа и трябва да поръчам LS 05. Трябва да сменям сондата и се чудя кво да бодна.

                          Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                          Comment


                          • #43
                            За проба само взех ЛС05 и ЛС 615. Работят също като каталожната. Поне при мен
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Миналия ден монтирах ls 615 и все още ми дава GND to S.C или нещо подобно в алфадиага и колата въобще я няма след 3000 оборота. Като откача дебитомера ми се оправя набирането след 3000 но тогава пък я няма до 3000. Колеги давайте идеи къде може да е проблема. Възможно ли е и дебитомера да е заминал при положение, че съм го сменил преди 40 или 50 хиляди километра (имам K&N риплейсмънт жъздушен филтър, ако ще е от значение)?

                              Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                                Миналия ден монтирах ls 615 и все още ми дава GND to S.C или нещо подобно в алфадиага и колата въобще я няма след 3000 оборота. Като откача дебитомера ми се оправя набирането след 3000 но тогава пък я няма до 3000. Колеги давайте идеи къде може да е проблема. Възможно ли е и дебитомера да е заминал при положение, че съм го сменил преди 40 или 50 хиляди километра (имам K&N риплейсмънт жъздушен филтър, ако ще е от значение)?
                                Напълно възможно колега. Предишния ми дебитомер се спомина на 10 000 км.

                                Кога всъщност ти го дава това към маса? Ако караш по инерция е нормално да ти го даде На място като я форсираш не трбява да ти го показва това.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X